blog blog .

blog

راهنماي شستشوي انواع لباس و پارچه

در هنگام شستشو ابتدا لباسها را بر حسب جنس و رنگ طبقه بندي نماييد و هرگز آنها را با هم مخلوط نكنيد.

– قبل از شستن پوشاك آنها را لكه گيري كنيد.

– بهتر است لباسهاي زير با دست شسته شود.

– براي رفع زردي زير پيراهن هاي نايلوني آنها را پس از شستن، در آبي كه دو قاشق سوپ خوري آب اكسيژنه ۱۰ درصد ريخته ايد بگذاريد و پس از مدتي بيرون آورده آبكشي كنيد. وايتكس را در اين مورد به كار نبريد چون زردي آن را بيشتر مي كند.

– براي شستن لباسهاي سفيد مي توانيد از وايتكس استفاده كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۶:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خريد ويلچر برقي

حتما مي دانيد كه ويلچر دستي ساده ترين و البته پر مصرف ترين نوع ويلچر است. اين نوع صندلي چرخ دار دستي به عنوان يك محصول مفيد و كاربردي براي معلولان و افراد كم توان شناخته مي شود.
به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ اگر از شما بپرسند كه ويلچر دستي با ويلچر برقي چه تفاوتي دارد حتما اولين چيزي كه به نظر شما مي رسد، سادگي ويلچر دستي در برابر ويلچر برقي است. يعني ويلچر دستي را بايد با نيروي خود يا فرد ديگري به حركت دربياوريد اما ويلچر برقي به راحتي و با كمك نيروي الكتريكي كار مي كند. درست است اين مورد يكي از تفاوت هاي اصلي ويلچرها است. به همين علت ويلچرهاي برقي محبوبيت زيادي به دست آورده اند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۴:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين و ساده ترين روش براي از بين بردن بوي بد فاضلاب آشپزخانه

حتما اين جريان براي شما هم بارها اتفاق افتاده كه كل آشپزخانه ي خود را تميز كرده ايد و آلودگي ها را از هر گوشه و كنار آن زدوده ايد، اما باز هم وقتي از كنار سينك رد مي شويد، بوي ناخوشايندي به مشام تان مي رسد. اين بو احتمالا از بقاياي مواد غذايي ناشي مي شود كه در سيستم لوله و فاضلاب سينك تان گير كرده و فاسد شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۸:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)